جبهه فرهنگی انقلاب دزفول

جبهه فرهنگی انقلاب دزفول

این تارنما جهت ارتباط، اطلاع رسانی فعالیت ها و نشر اخبار مرتبط با فعالین فرهنگی دزفول ایجاد گردیده و همچنین محلی برای ارائه محتوای فرهنگی و محتواهای استکبار ستیزی می باشد.
هنوز هم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی است.
*جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دزفول*

بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۴، ۰۳:۵۴ - علی
    مسخره
  • ۷ شهریور ۹۴، ۰۴:۱۸ - مومن
    سلام
  • ۶ شهریور ۹۴، ۱۵:۳۲ - ناشناس
    لایک***

نبرد بی پایان


این فایل صوتی از سخنرانی سردار خیبر، شهید همت درباره‌ی چالش ایران و آمریکا به مدت یک ساعت است. این کلیپ که با سخنان امام خمینی (ره) و موسیقی تدوین شده است، برای اولین بار در اینترنت توسط «تریبون مستضعفین» منتشر می‌شود.
«نبرد بی پایان» مشتمل بر خطابه تحلیلی خورشید خونین رخ کربلای خیبر «شهید محمد ابراهیم همت» پیرامون چالش آمریکا با انقلاب اسلامی ایران می باشد.
در فرازی از این سخنرانی سردار شهید «حاج محمد ابراهیم همت» ضمن برشمردن تهدیداتی که انقلاب اسلامی ایران را مورد هجمه و آزمون بزرگ قرار داده می افزاید: «ایران را محبوس کرده اند داخل یک قفس و دور تا دورش را محاصره کرده اند (محاصره اقتصادی، سیاسی و نظامی) از زمین و هوا و دریا … افغانستان را ندیدید؟ وضع عراق را هم که می بینید ! از همه طرف ایران را در محاصره قرار داده اند و ما را توی یک قفس حبس کرده اند تا دم به دم حلقه محاصره را تنگ تر کنند و آخر این انقلاب را ساقط کنند. شما آیا می گذارید این انقلاب ساقط شود ؟ … ».

  نبرد بی‌پایان؛ روایت شهید همت از چالش ایران و آمریکا

نبرد بی پایان

این فایل که توسط موسسه فرهنگی _ هنری شهید آوینی و معاونت فرهنگی لشگر ۲۷ محمد رسول الله منتشر شده است، به صورت نوار کاست در دسترس است. این موسسه فرهنگی این فایل را به عنوان هدیه‌ای در قالب نرم‌افزار «هنر خاکی» به صورت mp3 ارائه کرده است. که با کاهش قابل توجه حجم آن، تریبون مستضعفین در اینترنت منتشر می‌نماید…

نظرات  (۱)

سلام
فایل صوتی خراب است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی