جبهه فرهنگی انقلاب دزفول

جبهه فرهنگی انقلاب دزفول

این تارنما جهت ارتباط، اطلاع رسانی فعالیت ها و نشر اخبار مرتبط با فعالین فرهنگی دزفول ایجاد گردیده و همچنین محلی برای ارائه محتوای فرهنگی و محتواهای استکبار ستیزی می باشد.
هنوز هم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی است.
*جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دزفول*

بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۴، ۰۳:۵۴ - علی
    مسخره
  • ۷ شهریور ۹۴، ۰۴:۱۸ - مومن
    سلام
  • ۶ شهریور ۹۴، ۱۵:۳۲ - ناشناس
    لایک***

 این پویش که به صورت غیررسمی از 6 مرداد 1394 و از ارتفاعات هسته‌یی فردو آغاز شده است، تا 28 مرداد، سال‌روز کودتای امریکایی ضد دولت محمد مصدق، بوده است که برگزارکننده‌های آن از تمدید آن تا 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یا همان روز ملی "مرگ بر امریکا" خبر داده‌اند.

این پویش با هدف یادآوری دشمنی‌های آمریکا و اعلان ادامه‌ی مبارزه با دولت ایالات متحده و زنده نگه داشتن شعار "مرگ بر امریکا" در فضای عمومی ایران و شبکه‌های اجتماعی در وب با هشتگ #سوزاندن_بیرق_ابلیس پی‌گیری می‌شود.

علاقه‌مندان به پیوستن به این پویش با به آتش کشیدن پرچم آمریکا در محل زندگی یا کار نیز درج مطالب ضدامریکایی و ارسال آن به صفحه‌ی رسمی پویش در اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/burningsatanflag/ با آن هم‌راه می‌شوند.

تصاویر به نمایش درآمده در این صفحه و دیگر صفحات پویش نمایی از زندگی معمولی و نقاط تاریخی و امکان مذهبی است که با سوزاندن پرچم آمریکا و شعار مرگ بر امریکا در هم آمیخته است و بر تعطیل‌ناپذیر بودن مبارز با رژیمی که حتا پس از توافق هسته‌ ایی برای مردم ایران شیطان بزرگ است تأکید می‌کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی