جبهه فرهنگی انقلاب دزفول

جبهه فرهنگی انقلاب دزفول

این تارنما جهت ارتباط، اطلاع رسانی فعالیت ها و نشر اخبار مرتبط با فعالین فرهنگی دزفول ایجاد گردیده و همچنین محلی برای ارائه محتوای فرهنگی و محتواهای استکبار ستیزی می باشد.
هنوز هم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی است.
*جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دزفول*

بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۴، ۰۳:۵۴ - علی
    مسخره
  • ۷ شهریور ۹۴، ۰۴:۱۸ - مومن
    سلام
  • ۶ شهریور ۹۴، ۱۵:۳۲ - ناشناس
    لایک***

۲۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

ملیات، جبهه‌سازی، سازماندهی، مدیریت، صف و ستاد، چراغ خاموش و بی‌انتساب و… کلیدواژه‌هایی است که در محاورات و مباحثات و بعضاً منازعات فیمابین افسران جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی مکرراً شنیده می‌شود. این تکرار اگرچه می‌تواند توقف‌زا و فرصت‌سوز باشد ولی از این حیث که در راستای موشکافی و درک دقیق‌تر فرمایشات حضرت آقا در دیدار ۹۲/۲/۲ با جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، مبارک و مغتنم است.

ولادیمیر گونزالس کسادا سفیر کوبا در ایران از جمله سخنرانان همایش «همه علیه استکبار» بود که هم‌زمان با نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل روز سه‌شنبه 27 مرداد در دانشگاه تهران برگزار شد.

اگر حزب‌الله خودش را از دام این کُدخداهای حق به جانب ظاهرالصلاح نجات ندهد به زودی شاهد استحاله کامل اصولگرایی به یک جریان مشابه کارگزاران خواهیم بود. کارویژه اینها از کارانداختن جوشش های درونی و مردمی انقلاب و ایجاد اریستوکراسی جدید در دل توده های انقلابی است.

این سوال مطرح است که استکبار ستیزی بعنوان یکی از سیاستهای لا یتغیر امام ، انقلاب و نظام اسلامی که همواره مورد تاکید رهبر محبوب انقلاب نیز قرار گرفته است عامل انزوای بین المللی جمهوری اسلامی ایران گشته است یا بوجود آورنده اقتدار و قدرت نرم جهانی برای افق بلند انقلاب اسلامی بوده است؟!

پرویز امینی در نشست تخصصی بررسی جامعه شناسی توافق هسته ای شرکت و سخنرانی کرد. در این نشست آخرین ارائه توسط دکتر پرویز امینی صورت گرفت. وی ابتدا تصریح کرد: در جامعه‏ شناسی سیاسی تلاش می‏کنیم سیاست را اجتماعی بفهمیم؛ بنابراین بحث دو سویه اصلی پیدا می‏کند: شرایط اجتماعی منجر به یک پدیده و رخداد سیاسی و آثار اجتماعی پدیده‏های سیاسی.

 «محمدجواد لاریجانی» کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل در گفتگوی ویژه خبری شب گذشته (چهارشنبه 28 مرداد ماه) به بررسی  موضوع برجام در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

در ابتدای این برنامه لاریجانی درباره این که چه ضرورتی وجود دارد که مجلس به بررسی برجام ورود پیدا کند گفت: بررسی برجام در مجلس دو ضرورت مهم را شامل می‌شود، یکی این که توافق نامه نامش هر چه که باشد شامل تعهدات بسیار سنگینی از طرف دولت ماست و این تعهدات برای یک یا دو روز نیست و می‌تواند یک مسیر کاری ما را عوض کند لذا چه طور می‌شود که مجلس در چنین تعهدات مهمی ورود نکند.

دکتر موسی نجفی: امام با تاریخ، عقبه فتنه را نشان داد

| پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/8381/H/musa-najafi-1.jpg
گفت‌وگو با دکتر موسی نجفی

برخی معتقدند استناد به تاریخ- به خصوص تاریخ اسلام- در جریان مباحث سیاسی روز، بسیار پرآسیب است؛ در منابع دینی و سیره‌ی ائمه کم‌تر چنین رویه‌ای را شاهد هستیم و فقها هم چندان اهل استناد تاریخی نیستند. تاریخ فقط می‌تواند فضا (هست‌ها) را روشن کند اما منتج به هیچ حکمی نمی‌شود. حکم (بایدها) را باید با استنباط و حساسیت‌های فقیهانه به دست آورد. پرسش این‌ است که جایگاه استناد به تاریخ در مسایل سیاسی چیست؟



تاریخ هر روز تکرار می شود و اگر نتوانیم از آن عبرت بگیریم، خواسته یا ناخواسته و از روی غفلت و جهالت

قدم در میدانی خواهیم نهاد که نتیجه آن سقوط و تباهی است. گاهی عده ای به جهت پیشبرد منافع خود برای غافل کردن انسان ها از درس های تاریخ، دست به تحریف آن می زنند و با از بین بردن حقایق و

مستندات تاریخی مانند هویت و اصالت و اندیشه ها و وارونه جلوه دادن حقیقت ها، در راستای تغییر

نگرش به موضوعات   مختلف قدم بر می دارند

اظهارات تکان دهنده عباسی درباره برجام

| پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ