جبهه فرهنگی انقلاب دزفول

جبهه فرهنگی انقلاب دزفول

این تارنما جهت ارتباط، اطلاع رسانی فعالیت ها و نشر اخبار مرتبط با فعالین فرهنگی دزفول ایجاد گردیده و همچنین محلی برای ارائه محتوای فرهنگی و محتواهای استکبار ستیزی می باشد.
هنوز هم دزفول پایتخت مقاومت ایران اسلامی است.
*جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دزفول*

بایگانی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۴، ۰۳:۵۴ - علی
    مسخره
  • ۷ شهریور ۹۴، ۰۴:۱۸ - مومن
    سلام
  • ۶ شهریور ۹۴، ۱۵:۳۲ - ناشناس
    لایک***

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

 این پویش که به صورت غیررسمی از 6 مرداد 1394 و از ارتفاعات هسته‌یی فردو آغاز شده است، تا 28 مرداد، سال‌روز کودتای امریکایی ضد دولت محمد مصدق، بوده است که برگزارکننده‌های آن از تمدید آن تا 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یا همان روز ملی "مرگ بر امریکا" خبر داده‌اند.

این پویش با هدف یادآوری دشمنی‌های آمریکا و اعلان ادامه‌ی مبارزه با دولت ایالات متحده و زنده نگه داشتن شعار "مرگ بر امریکا" در فضای عمومی ایران و شبکه‌های اجتماعی در وب با هشتگ #سوزاندن_بیرق_ابلیس پی‌گیری می‌شود.

علاقه‌مندان به پیوستن به این پویش با به آتش کشیدن پرچم آمریکا در محل زندگی یا کار نیز درج مطالب ضدامریکایی و ارسال آن به صفحه‌ی رسمی پویش در اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/burningsatanflag/ با آن هم‌راه می‌شوند.

تصاویر به نمایش درآمده در این صفحه و دیگر صفحات پویش نمایی از زندگی معمولی و نقاط تاریخی و امکان مذهبی است که با سوزاندن پرچم آمریکا و شعار مرگ بر امریکا در هم آمیخته است و بر تعطیل‌ناپذیر بودن مبارز با رژیمی که حتا پس از توافق هسته‌ ایی برای مردم ایران شیطان بزرگ است تأکید می‌کند.

نشست خبری سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل با حضور سعید حدادیان دبیر این همایش عصر امروز در موسسه هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد.

حدادیان در ابتدای سخنان خود گفت: دفتر هنر و ادبیات نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران از سال ۱۳۸۰ اقدام به برگزاری سلسله همایش‌های «سوختگان وصل» کرد. در برنامه اول بنا نبود که این سلسله نشستها را ادامه دهیم و فقط در محور شعر آن را برگزار کردیم. موضوع آن نیز درباره نکوداشت جانبازان شیمیایی بود. خاطرم است که در آن نشست قیصر امین‌پور حضور داشت و از برگزاری چنین نشستی بسیار خوشحال بود و نزدیک به ۱۵۰ اثر به ما رسید. در این میان توجه شاعران نسل جوان به مقوله جانبازان شیمیایی قابل توجه بود و با یک حرکت ادبی نوین روبرو شدیم.

به گزارش سلام دزفول و به نقل از حلقه وصل وزیر ارشاد مهمان برنامه «نگاه یک» بود و این بار حرف‌هایی متفاوت برای گفتن داشت. وی که پیش از این نسبت به حذف عنوان «فجر» از بخش بین‌الملل جشنواره اظهارنظری نکرده بود و همه اظهار نظرها را به حجت الله‌ ایوبی سپرده بود؛ این بار حرفی خلاف نظرات معاون خود زد.

نهمین پیش‌شماره‌ی هفته‌نامه‌ی «خط حزب‌الله» با گزارش ویژه‌ای از سیر تاریخی فیلم محمد رسول‌الله صلی‌الله‌‌علیه‌وآله به همراه سرمقاله‌ای درخصوص وظیفه‌ی جناح مؤمن انقلابی در برابر دغدغه‌ی رهبر معظم انقلاب در حوزه‌ی فرهنگ منتشر شد.

در این شماره مطالب متنوعی از جمله بازخوانی آرای رهبر انقلاب درباره آزادی در قالب یک خطبه‌ی تاریخی در نماز جمعه، معرفی کتابی درخصوص کودکی پیامبر اعظم صلی‌الله‌‌علیه‌وآله و هم‌چنین پاسخی به اظهارات تأمل‌برانگیز وزیر امورخارجه‌ی انگلستان درخصوص سیاست‌خارجی کشورمان در برابر رژیم صهیونیستی، منتشر شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی سایت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

قرارگاه فرهنگی انصار المهدی (عج) دزفول این نشریه را بصورت مکتوب در شمال خوزستان توزیع می نماید. علاقه مندان جهت دریافت می توانند نام و آدرس و شماره تماس خود را به سامانه 5000227042 پیامک فرمایند.


این نشریه را از اینجا دریافت کنید:

نسخه مطالعه (اندازه A۴) 

طرح های ویژه شهدا + استکبار ستیزی

| جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

مقام معظم رهبری در جمع خانواده شهدای هفتم تیر :

" ما روی مسئله‌ی شهدایمان انصافاً کم‌کاری کردیم. شهدا ظرفیّت عجیبی برای معرّفی شدن دارند. ما کم‌کاری داشتیم؛ اینها را معرّفی نکردیم. خیلی کار می شد کرد و باید کرد؛ دستگاه‌های مسئول و همه‌ی ما دچار کم‌کاری هستیم. و به نظر میرسد که این کار را هم بایستی سپرد به جناح فرهنگیِ مؤمنِ انقلابیِ مردمیِ خودجوش... "

در پی تشییع پیکر مطهر شهدا و شهید عبدالامیر رمی در شهرهای مختلف خوزستان و دزفول،  طرح هایی توسط جبهه فرهنگی انقلاب دزفول آماده گردید و جهت نشر در اختیار نهادها و سازمانهای دولتی و مردمی قرار گرفت.

با سپاس فراوان از:

ناحیه مقاومت بسیج دزفول، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر(ع)، پایگاه بسیج سوم شعبان، جناب آقای ریاضی عضو محترم شورای شهر و... که همکاری لازم را جهت انتشار طرح ها به صورت محیطی مبذول داشتند.

جهت تهیه فایل چاپی طرح ها (ویژه بازنشر) می توانید در ساعات 17 الی 22 
با شماره 09163426012 (پیامک + واتس آپ + وایبر) تماس حاصل فرمائید


این محتوا با تیراژ محدود چاپ و در بین فعالین فرهنگی، به همراه بسته ویژه استکبار ستیزی و بسته جامع انرژی هسته ای توسط قرارگاه فرهنگی انصار المهدی (عج) دزفول توزیع شد.

جهت تهیه محصولات فوق الذکر می توانید در ساعات 17 الی 22 
با شماره 09163426012 (پیامک + واتس آپ + وایبر) تماس حاصل فرمائید


جهت دیدن تصویر در سایز واقعی بر روی آن کلیک کنید. (ویژه چاپA4)

این محتوا با تیراژ محدود چاپ و در بین فعالین فرهنگی، به همراه بسته ویژه استکبار ستیزی و بسته جامع انرژی هسته ای توسط قرارگاه فرهنگی انصار المهدی (عج) دزفول توزیع شد.

جهت تهیه محصولات فوق الذکر می توانید در ساعات 17 الی 22 
با شماره 09163426012 (پیامک + واتس آپ + وایبر) تماس حاصل فرمائید


جهت دیدن تصویر در سایز واقعی بر روی آن کلیک کنید. (ویژه چاپA4)

اندیشکده «امریکن اینترپرایز» در گزارشی به قلم «متیو مک‌کینس» درباره هدف پساتوافق «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا نوشته است:«باراک اوباما» امیدوار است که توافق هسته‌ای با ایران به تغییر سیاست‌های تهران و نهایتا تغییر ماهوی جمهوری اسلامی منجر شود.

دکترقنبری: امام رضا(ع) هیچ‌گاه با "کدخدا" مصالحه نکرد

| چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

این استاد تاریخ اسلام در گفتگویی تفصیلی با «نسیم» اظهار داشت: در ماجرای اندلس، دشمن با مذاکره و برنامه جامع اقدام مشترک خود، نابودی مسلمین را رقم زد/ پیشنهاد خلافت، فتنه مامون علیه امام هشتم بود

حذف نظارت استصوابی قدم اول استحاله نظام؛

| سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱ ب.ظ

قابل پذیرش نیست که مراد قانونگذار انقلاب اسلامی از نظارت ، فقط دیدن و اطلاع رسانی و دست روی دست گذاشتن باشد چه در این صورت تفاوتی بین شورای نگهبان و رسانه ها باقی نمی ماند. لابد پس از طرح نظارت شورای نگهبان به عنوان نظارت استطلاعی نوبت به نظارت رهبری می رسد که آن را مورد تفسیر اشتباه قرار دهند.